תם המנדט: הכנסת ה-23 התפזרה באופן רשמי

איתי גדסי No Comments on תם המנדט: הכנסת ה-23 התפזרה באופן רשמי

יו"ר הכנסת יריב לוין אמר בדברי ישיבת מליאת פיזור הכנסת: "אני קורא מכאן להימנע מלהחריף את המתחים ולעשות ככל שניתן כדי שמערכת הבחירות תתנהל ותסתיים באופן מסודר וללא גילויי אלימות". דיווחים כי גנץ ואשכנזי צפויים לפרוש מהחיים הפוליטיים

צילום: דוברות הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מליאת הכנסת ה-23 הודיעה לפני זמן קצר על פיזורה באופן רשמי, לאחר שלא הועבר תקציב המדינה לשנת 2020. ישראל הולכת באופן רשמי למערכת בחירות רביעית תוך שנתיים בלבד. הבחירות ייערכו ב- 23 במרץ 2021.

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, אמר בדברי סיום בישיבת המליאה לפיזור הכנסת ה-23: "בשעה 00:00 תם המנדט, ומשלא אושר תקציב המדינה לשנת 2020, אני מכריז על התפזרות הכנסת ה-23. אנו מצויים בתקופה מורכבת ומרובת אתגרים, ועם זאת גם מרובת מחלוקות. המחלוקות הקיימות בציבור, מצאו את ביטוין באופן טבעי גם כאן בבניין הזה".

לוין הוסיף, "אנו יוצאים למערכת בחירות לא פשוטה, אני קורא מכאן לכל אחת ואחד מאיתנו, וכל אחת ואחד מאזרחי ישראל – להימנע מלהחריף את המתחים ולעשות ככל שניתן כדי שמערכת הבחירות תתנהל ותסתיים באופן מסודר וללא גילויי אלימות".

בסיום דבריו אמר לוין לחברי הכנסת שחלקם הגדול כבר לא יראה את הבית מבפנים, "אני מודה לכלל חברות וחברי הכנסת, הנהלת הכנסת ועובדי הכנסת על המאמץ הגדול לקיים שגרה פרלמנטרית בתנאים מסובכים של תקופה מאתגרת זו".

בתוך כך, דווח כי ראשי כחול לבן בני גנץ וגבי אשכנזי שמפלגתם עומדת סביב אחוז החסימה בסקרים שוקלים את דרכם הפוליטית וככל הנראה צפויים להכריז על פרישתם מהחיים הפוליטיים, כך מדווח רביב דרוקר. בכחול לבן מכחישים את הדיווחים. כמו כן דווח כי אבי ניסנקורן ייתכן ויצטרף למפלגה בראשות רון חולדאי.



0 תגובות